Annonse

Aktuelt

BONORD løfter lokalsamfunn

Der BONORD involverer seg i stor samfunnsutbygging, ønsker de også å bidra i lokalsamfunnet de går inn i. Akkurat nå markerer BONORD sitt samfunnsengasjement ved å gå inn som ny hovedsponsor i Krokelvdalen IL.

Tekst: Oddny J. Johnsen

Del denne saken:

 Marius Arntzen i Krokelvdalen IL og Kim Nordli i BONORD viser fram den nye drakta til Krokelvdalen, med BONORD-logoen på brystet.

Det er på en av disse varme desemberdagene hvor kunstgressmatta på hjemmebanen fortsatt er irrgrønn, at sponsoransvarlig Marius Arntzen i Krokelvdalen IL og viseadministrerende direktør Kim Kr. Nordli i BONORD stolt kan vise fram selve symbolet på det nye samarbeidet: Den nye drakta! En diger BONORD-logo er på plass på brystet, men det er ikke bare i form av draktlogoen at BONORD vil vise seg fram i Kroken.

Stolt sponsor

– Vi er ualminnelig stolt over å få bli Krokelvdalen ILs hovedsponsor. Kroken er en fantastisk bydel som BONORD har vært med på å etablere helt fra slutten av 70-årene. Nå er vi snart i gang med neste byggetrinn i bydelen, som blir liggende over dagens bebyggelse og gir de som i dag ikke har heis, et godt alternativ. Da vi fikk muligheten til å gå inn som samarbeidspartner med idrettslaget, så passet det veldig bra med de planene vi har og den nye strategien. Vi skal være en langsiktig samarbeidspartner og vi ser frem til å finne på masse spennende aktiviteter sammen, sier Nordli.

– For eksempel er en av tingene vi håper å få til sammen når det blir vår, en stor «rusken»-aksjon med søppelplukking i bydelen. Det tror jeg kan bli veldig bra for alle parter!

BONORD har med andre ord flere planer i Kroken, og mye vil spinne rundt det som idrettslaget holder på med.

– Kroken er i tillegg heldige som har et dyktig bydelsråd og en svært positiv og dyktig gjeng knyttet til arbeidet med å utvikle området rundt alpinanlegget. Jeg tror at når alle disse gode kreftene drar sammen, så kan ting bli veldig bra, og vi skal bidra med vårt i dette samarbeidet, understreker Nordli.

 Kunstgressbanen er Krokelvdalens store stolthet. De drømmer om egen idrettshall, men dit er det ennå langt opp og fram.

Viktig avtale

Arntzen på sin side er lykkelig for at det nye samarbeidet nå er på plass.

– Denne avtalen betyr kjempemye for oss, og gir oss en ny økonomisk plattform. Jeg forventer at både BONORD og vi skal bære nytte av avtalen i lang tid framover.

Arntzen forteller videre at idrettslaget, som mange andre, har hatt det tøft i 2020. Akkurat nå teller de rundt 300 medlemmer. Hovedaktiviteten er fotball, med kunstgressbanen nedenfor alpinanlegget som den store stoltheten. Ellers leier de halltid der den måtte være tilgjengelig.

– Fotballgruppa vår har lag helt fra 5-årsalderen og opp til Old Boys. Vi har både gutte- og jentelag, og på herresiden har A-laget vårt ambisjon om å rykke opp til tredje divisjon. Ved siden av fotballen har vi også et nyoppstartet innebandylag som vi håper mange vil slutte seg til framover. Vi har sett det mye den siste tiden hvor viktig det er å komme sammen, selv om man må holde avstand. Og ingenting er vel bedre enn å kunne være både sosial og i fysisk aktivitet, sier Arntzen.

Han gleder seg til mulighetene samarbeidet med BONORD gir, og ikke minst det å få bli enda mer synlig i lokalsamfunnet gjennom events det går an å samarbeide om. Kanskje, om ikke så lenge, blir det også mulig å arrangere fotballturneringer og fotballskoler igjen.

– Idrettslaget er en arena hvor absolutt alle er velkomne. Det viktigste er å ha det artig i lag, og det har vi i Krokelvdalen IL, sier Marius Arntzen.

Annonse

 

Stort fokus på å samfunns-rollen og det å være en annerledes utbygger 

Kim Kr. Nordli sier BONORD er og skal være annerledes enn andre utbyggere, og at de er viktig for boligbyggelaget å vise dette i praksis.

– Vi bygger for våre medlemmer og skal aldri være prisledende, uten at dette går ut over kvaliteten på det vi leverer. I motsetning til andre utbyggere, starter på mange måter vår jobb når det vi har bygget står ferdig og folk flytter inn. Her har BONORD et evighetsperspektiv, og vi tror dette er viktig for å få skapt de gode bomiljøene. Vi er en aktør som har tatt og skal ta samfunnsansvar. I dag teller boligsamvirket i Norge 1,1 millioner medlemmer, og hver femte bolig er bygget av et boligbyggelag, forteller den viseadministrerende direktøren.

– Hvorfor denne støtten til idrett og kultur nå?

– Det er flere svar på dette. For det første er 2020 sannsynligvis det verste året noensinne for aktører spesielt innen breddeidrett og kultur. Når vi i BONORD har vært heldige og kommet oss greit gjennom året, er det naturlig at vi også skal kunne bidra til disse gruppene. Det andre svaret er at vi jobber med en helt ny sponsorstrategi. I denne fokuserer vi spesielt på bydeler hvor vi etablerer oss med prosjekter og har langsiktige engasjement. Her synes vi det er helt naturlig at vi involverer oss i lokalsamfunnene, hvor de lokale idrettslagene har en sentral del i det å skape gode aktiviteter og bomiljø. Dette er verdier som er viktige for oss, sier Nordli.

Del denne saken:

sex videos
redhead stepteen throated and fed with cum. https://www.xxnx.sex
website blonde teen in pov casting.